Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 12:32:43 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/13194 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Mullavere 
küla, Tapa-Tartu 395,3-401,8 km (Mullavere (km 400,012) raudteeülesõidukoha 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja AS Eesti Raudtee (registrikood 
11575838) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/13194 Jõgeva maakonnas 
Jõgeva vallas Mullavere külas Tapa-Tartu raudteeliini km 400,012 kilomeetril 
oleva raudteeülesõidukoha automaatse foorisignalisatsiooni demonteerimiseks. 
Raudteeülesõidu asemele ehitatakse viadukt, mille ehitusloa on väljastanud 
Transpordiamet 06.09.2024. Raudteeülesõidukoha demonteerimisele on 
väljastatud 15.10.2024 ehitusluba nr 2412271/07367. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27165632>  (menetlus nr: 
458631), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister